به چت روم آلبالوسری بزن


به چت روم آلبالوسری بزن


اس ام اس عاشقانهمطلب ارسالی ازmehdi10

اینجا همه خوبن خیالت راحت من مانده ام وچهاتا هم صحبت این گوشه نشسته ایم...... من.عشق.خدا.عقربه هایه ساعت!!!!!

 

بر شیشه تنهایی من سنگ بزن

بر دیده نقاشی من رنگ بزن

این بار اگه شماره ام رو دیدی با نام مزاحمی به من زنگ بزن

 

در دفتر دل"یاد تو سرمشق من است یاد من هم نکنی"یاد تو تکلیف من است...

 

امروز روز جهانی دیوانگان بود!توکه میدونستی دیونتم چرا تبریک نگفتی

 

در جست وجو چه جوابی هستی وقتی که عشقت را آزار می دهی و بعد از او میپرسی  دوستم داری؟

mehdi 10

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: | تاريخ: 4 مهر 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |